Sunday, September 19, 2010

to behave in a playfully alluring way.



flirt [flurt]
verb (past and past participle flirt·ed, present participle flirt·ing, 3rd person present singular flirts)
1. intransitive verb behave alluringly: to behave in a playfully alluring way
2. transitive verb flick something: to flick or riffle something
noun (plural flirts)













































































































to behave in a playfully alluring way


ang lande ni John.
























okay!
malande ako kame pareho. haha.

tsaka na ko mag-kwento ng bongga tungkol kay John.


*shet. ang lande ko. ngayon nalang ulit ako kinilig ng ganito. (^____^)

7 comments:

  1. corrected by rej, Ang KIRE KIRE KIRENGKENG! Hehehe =p

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. hindi ko alam panu sisimulan ang kwento kay John. hahaha! LOL

    ReplyDelete